BIODERMA SENSIBIO MILD CLEANSING FOAMING GEL

21:42:00



Herkese selam :) Okul başladı başlayalı, blogumu ilk zamanlarda açtığım gibi sık sık yazı yazamıyorum. Çünkü sabah 9 akşam 5 e kadar okuldayım ve yorgunluktan bazen yemek bile yiyemiyorum. Üstüne proje ödev falan olunca ben iptal. O yüzden elimden geldiğince haftasonu yazmaya çalışıyorum.

Neyse dertlerimle sizi çok sıkmadan bugünün konuğuna geçelim :) Bioderma'nın hassas ve toleransı düşük ciltler için çıkardığı bir ürün.




Bundan önce kullandığım temizleme jeli kokusu ve kendisi sağolsun gözlerim cayır cayır  yanıyordu yüzümü yıkadıktan sonra. Bu ürünü internette araştırdım. Çok fazla yorum yoktu. Sanırım yeni çıkan bir ürün olduğundan. Ben de Bioderma'nın ürünlerine güvendiğimden alayım dedim ve her zaman gittiğim eczaneye gittim. O da hassas cildim için uygun olduğunu söyledi. Ben de ona güvenerek aldım.

 Ürün 200 ml. Standart temizleyici miktarında. Hassas, kuru ve toleransı düşük ciltler için üretilmiş. Jel formunda. Suyla temas edince kolayca köpürtebiliyorsunuz. Nemlendirici özelliği var. Hassas göz çevresinde rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Yani göz makyajını temizledikten sonra kalıntıları rahatlıkla bu ürünle temizleyebilirsiniz. Ayrıca bu ürün makyaj çıkartıcı temizleyici olarak da kullanılabilir.

Yaklaşık bir aydır bu ürünü kullanıyorum. İyice deneyimlemeden yorumlamak istemedim. Ben bu ürünü çok sevdim. Diğer kullandığım ürün benim cildimi iyice kuruttu. Onun da yazısı gelecek. Bu ürün iyice kuruyan cildimi normale döndürdü. Yüzümü yıkadıktan sonra gerilme ya da kuruluk hissetmiyorum. Yumuşacık bir cildim oluyor. Ayrıca çok iyi arındırıyor. Cildime tonik uygularken hiç bir makyaj kalıntısı kalmamış oluyor bu temizleyiciyi kullandıktan sonra. Gözlerimi yakmadı. Rahatsızlık verici bir kokusu da yok.

Bu ürün benim bittikçe alınacaklar listeme girdi bile. Ama çok da çabuk bitecekmiş gibi değil. Bir pompa ürün bile bazen fazla oluyor. 3-4 ay kullanırım gibi.

Ürünü ben 35₺ ye aldım. İnternette de bu tip fiyatlara bulabilirsiniz. Hassas ve kuru ciltlere şiddetle öneririm. :)

Yazımı beğendiyseniz sağ tarafta '' Bu siteye katılın'' yazısına tıklayın lütfen :)
Sorularınız varsa yorum bırakabilirsiniz :)
İnstagram'dan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz :)
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)

Sevgiler :) Kocaman öpücükler :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images