PURE BEAUTY BB KREM

17:04:00




     Merhaba kızlar :) BB,CC,DD furyası aldı başını gidiyor. ZZ ye kadar da gider :) Günlük olarak çok tercih ettiğimiz ürünler bunlar. Özellikle cildi hassas, hemen sivilcelenen ya da çok bir problemi olmayanların ilk tercihi oldu. Bütün markalar da bu ürünlerden çıkarmaya başladılar. Nivea, Garnier, Loreal, Revlon, Estee Lauder, Missha, MAC, The Body Shop, Darphin,Urban Decay... ve daha onlarca marka bu tür cilt tonu düzenleyici BB veya CC krem satışa sundular.

    Ben de bu ürünleri çok seviyorum. Cildimdeki  problem kızarıklıklarım ve çok hassas olması. O yüzden fondotenleri çok sevmiyorum. Daha  genç olduğumdan öyle dert edecek bir cilt problemim yok. Cilt bakımımı zaten gerektiği kadar yapıyorum. O yüzden deli gibi kapatıcılık aramıyorum fondoten kullanacak kadar. Benim tercihim Missha Signature Real Complete den sonra:







Watsons da satılan Pure Beauty BB krem. Kokusu çok güzel! Kuru ve karma ciltlerin çok seveceği bir ürün.


Ürünün açıklaması bu şekilde. Gerçekten cilde çok güzel nem veriyor. Cildiniz yumuşacık oluyor. 42 güneş koruma faktörü var. Yazın kullanım için çok yeterli. Bu sayede güneş kremi kullanmanıza gerek kalmaz.  Kapatıcılığı ve verdiği aydınlık görüntü çok güzel. Ama gözenek görünümünü gidermesi hakkında olumlu bir şey söyleyemeyeceğim. O konuda pek bir etkisi yok bence. Altına gözenek küçültücü Benefit ya da Flormar gibi ürünler kullanabilirsiniz. İçinde Paraben, Lanolin ve Alkol bulunmuyor. Hassas ciltler rahatlıkla kullanabilir.



Ürün tüp şeklinde. Kulanımı kolay. Fazla ürün gelmiyor kullandığınızda.Dışının pembe renkli olması çok hoş  :)


Rengi bu şekilde. Tüm cilt tipleri için uygun olduğunu söylüyor. Bence esmerlerde ciltlerine açık geleceğini düşünüyorum. Esmerler denemeden almasınlar bu ürünü. Ama beyaz ve kumrallarda cuk oturacak bir ürün. Ürünü uyguladıktan sonra 5-10 dk beklerseniz cildinizle bütünleştiğini göreceksiniz.
 Dünki Kozmium.com Alışverişim yazımda da söylemiştim. Bu arlar kızarıklıklarım çok çok arttı. Sanırım hava değişikliklerinden.
 Ürünü kullanmadan önce ve kullandıktan sonraki görünümü böyle. Bu kızarık cildimin görüntüsü için sizden özür dilerim :( Ama etkisini göstermek istedim. Kapatıcılığı bir bb krem için çok çok iyi. Fondoten kadar diyebilirim. Ve cildimle çok güzel bütünleşiyor. Renk farkı yaratmadı yani. Verdiği aydınlık görünüme bayılıyorum. Matlık sevenler transparan pudra kullanabilir. Ben de bir sivilce problemi yaratmadı.

   Ben makyaja başladığımda ilk bir sene fondoten kullandım. Fondotenin cildime çok zarar vereceğini, daha az zararlı bir ürün almam gerektiğini düşündüm. Yaklaşık 2 senedir bb krem kullanıyorum. İlk ürünüm Missha idi. Çok memnun kaldım. Onun da yazısı gelecek. Ama bu ürünü de merak ediyordum ve bir şans vermek istedim. İyiki de vermişim :)

   Cildinde çok problemi olmayan, zararsız bi ürün arayan,  hassas-kuru-karma ciltlilere şiddetle öneriyorum. 15-16 yaşındaki kızlara da her ne kadar ciltlerine böyle ürünleri kullanmalarını önermesem de bu ürünü alabilirler. Bu yaşlarda makyaj hevesi de artıyor sanırım. Ama sürmeyin kızlar nolur! Hele de fondoten! Daha sonradan çok büyük cilt problemleri yaşayabilirsiniz.

Ben bu ürünü 20₺ ye indirimli aldım. İndirimsiz fiyatı 30₺. Watsonslarda bulabilirsiniz. :)

Yazımı beğendiyseniz lütfen blogumu takip edin :)
Sorularınız varsa yorum bırakabilirsiniz :)
İnstagramdan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz. (İnstagramdaki çekilişime de katılabilirsiniz :)
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Hepinizi kocaman öpüyorum :)




You Might Also Like

1 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images