MAKYAJ FIRÇALARIMI NASIL YIKIYORUM?

07:07:00


                                 MAKYAJ FIRÇALARIMI NASIL YIKIYORUM?

    Merhaba kızlar! :) Kendimi çok iyi hissetmediğim için blog yazılarına yeni
başlıyorum. Bu blogu ve instagram hesabımı açtığım için çok mutluyum ☺️
Gerçekten kendimi çok kötü hissettiğim bir zamanda açtım ve bana çok iyi geldi. Kolay değil onu söyleyeyim :) Ama yapabileceğime inandığım için başladım zaten. Umarım daha da iyi olacak.

    Şimdi asıl konuya geçeyim. Makyaj fırçaları!

Artık evimizin bir bireyi oldular. Yıkıyoruz, kurutuyoruz, toz olmasın diye şekilden şekile giriyoruz... Zaten babama göre Hülya Avşar da bile bu kadar çok malzeme yok :D Ama seviyoruz işte napalım :) Belki de her gün bu fırçaları kullanıyoruz ve temiz olması şart. Çünkü çok kirli fırçalar akne ve sivilcelere sebep olabiliyor. O yüzden temiz olması lazım. 
       Gerekli malzemelerimiz:
1)Kirli fırçalar :D😁



2)Bebek şampuanı,antibakteriyel sabun ve çok az saç kremi(yumuşak olmaları için)                                 

Ben bu üçünü bür kasede koyup biraz ılık su ekleyip bi karışım elde ediyorum.
Evet kızlar başlıyoruz yıkamaya!

''ooooooo bu ne sigma yeni mi çıkarmış! '' demeyin. Bu bir nihale :D Yeni aldım ilk kullanıyorum ve çok memnun kaldım. 5 lira gibi bi fiyata aldım. Siz avucunuzun içinde de yıkayabilirsiniz. Ama bu bana çok kolaylık sağladı.
Fırçayı azıcık o karışıma batırıyorum ve daha sonra yavaş hareketlerle bunun üzerinde gezdiriyorum.
Daha sonra ılık suyla başlıyorum yine bunun üzerinde yıkamaya. Aman dikkat sıcak suyla yıkamayın. Çünkü kullanılan yapışkana zarar verirsiniz ve bi bakarsınız ki kıllarıyla sapı ayrı ayrı elinizde kalmış(2 fırçamı kaybettim bu yüzden )
Gelelim makyaj süngerini yıkamaya. Ben Beauty Blender kullanıyorum. Dalan'ın bu zeytinyağlı sabununu kullanıyorum. Siz beyaz sabun da kullanabilirsiniz. Aman dikkat sakın içinde sls maddesi bulunan bir temizleyici ile yıkamayın.
Sabunu iyice avucumun içinde karıştırıyorum. Daha sonra süngeri yavaşça avuç içimde yıkamaya başlıyorum. İyce temizlendiğine emin olunca yine ılık suyla yıkıyorum.
Daha sonra yıkadığım bütün fırçaları bir havlunun üzerinde dik bir şekilde koyuyorum ve kurumaya bırakıyorum. Tertemiz oldular ve mis gibi kokuyorlar :)

Ben bu şekilde yıkıyorum kızlar. Eğer sizin öneriniz veya sormak istedikleriniz
varsa yorum bırakabilirsiniz :)😊
Instagramdan @fistiklimakyaj dan ulaşabilirsiniz :)
fistiklimakyaj@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. ☺️
Eğer beğendiyseniz  beni instagram adresimden ve blogumdan takip edebilirsiniz :)😊🙏🏻
Hepinize kocaman öpücükler :)😘

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images